onsdag 21 oktober 2009

"fluffigt"

Oh imorron ska jag handla! Jag ska köpa en ny jacka :D Fick pengar av Mona så ska ner med Jossa efter jag och mamma har handlat bakgrejer som jag ska baka med på fredag då jag fyller år och Mickis ska göra mig sällskap den dagen, för alla här hemma jobbar eller är i skolan! Men men..så jag lovade M att hon inet skulle få gå nära ugnen eller knivarna...får se hur de går, haha.
Sen har jag fått mina pengar! helt otroligt, 6000 kr på kontot, catshing!(om de stavas så). Men 4000 går till sparande och de andra får jag se..ska köpa nya skor iaf och lite nytt smink, sen är de nog inge mer..julklappar kommer med! usch jobbig tanke.

Jag har iaf köpt min choklad med fluff i, jag tycker de är en rätt bra defination på det hela, det är ju fluff x). Ska avnjuta den med lite true Blood snart, hihi. Missade förra veckan med så, lite dåligt av mig kanske..men men.
Nu ska jag gå ner och sätta mig vid TVn, puss på foten.

Inga kommentarer: