torsdag 22 oktober 2009

Hur vaknar du?

Godmorgon världen (här kommer jag) hehe, var tvungen;)

Vad vaknar ni av på morgonen? Ett syskon, mamma som väcker dig eller? Jag vaknar av min mobil, av ett sms. Det roliga är att jag hade fått 3 st andra sms innan , men dom vaknade jag inte av, konstigt. Men Mickis skriver iaf de roligaste och mest random smsen till mig så de är lite kul att vakna av dom.

Idag har jag fullt upp! Det känns som de iaf, jag ska plugga lite nu på förmiddagen, har en hemtenta att skriva. Sen ska jag klä på mig och fixa mig och så och sen ska jag väcka mamma som jobbat natt vid ett och sen ska vi åka in till Norrtan och handla saker till mitt bakande imorron och sen ska jag kolla på en jacka! Jag fick pengar av Mona så jag ska ha en ny jacka!
Sen ikväll är de återförening av Teatern med! Och Pillan ska vara med, våran ledare. Det ska bli så kul att träffa alla igen. hihi.

Nej, nu måste jag sätta igång med skrivandet. Puss på foten.

Inga kommentarer: