måndag 12 oktober 2009

Fyra dagar

Godmorgon Godmorgon i stugorna.

Sovit gott? Det har jag, fast jag hade lust att sova längre än till 9! men de gick inte, tänkte att jag var tvungen att gå upp nån gång med, haha. Ska duscha, packa och städa på mitt rum innan jag åker till Norrtan så kanske var bra att jag gick upp i tid.
Idag hade jag tänkt åka till pappa iaf, har vart hos mamma sen i onsdags och kanske dags att tvätta lite kläder och så, åker ju på fredag så måste ha sakerna rena tills dess, och när jag tänker på det är det bara fyra dagar kvar nu! Längtar längtar längtar.
Men innan fredag är de 2 skoldagar att ta hand om,imorron och på torsdag men de kommer gå fort plus att idag och imorron har jag saker att göra. Har konfirmander idag från 3-5 och imorron är de KU dessutom, då har jag lite att göra och tiden går fort.
Men så måste jag plugga med..jag failade på min första tenta så måste plugga om det med, men det är 3 veckor kvar tills de provet, hoppas man klarar det då. Ha ha.

Nej nu ska jag fixa lite frulle och duscha, skriver sen innan jag åker. Puss på foten.

Inga kommentarer: