måndag 12 oktober 2009

Dark by fall

Nyduschad, sminkad och fönat hår...det känns bra när man kan göra sig fin. Inte för jag har någon att göra mig fin för, för han är flera timmar ifrån mig, han får nöja sig med ett kort;) hihi,puss älskling.
Nej men jag tycker om att göra mig fin för mig själv, så man trivs med sig själv, de är att ha lyx för sig själv. Men ska till Åhlens senare, måste köpa hårinpackning! Ska se till att mitt hår blir fint jue.

Åh, jag ska göra mitt hår mörkare har jag bestämt! Ska till frisören och boka tid, det får bli i november men endå! Så kul, jag har inte färgat eller gjort nått med migg hår på 2-3 år så det ska bli kul, sen är de fint att vara mörk på hösten/vintern. Mitt hår är rätt så ljust så jag vill göra det mkt mörkare, inte svart men brunt iaf.

Nej nu ska jag se till att packa de sista och så..men skriver när jag har tid och så, Puss på foten.

Inga kommentarer: