tisdag 13 oktober 2009

Första snön

Morgon Morgon.

Vet ni? Det snöade imrose här hemma! Jag och syster gick till bussen i snön! visst var de mer blötsnö men endå, det var snö. Jossa va jätte glad när hon gick på bussen..haha.
Jag åkte tidigt till skolan idag, ska plugga lite innan jag ska träffa min grupp, men jag ville verkligen INTE gå upp imrose! Vaknade först vid 4 och insåg att jag fick sova iaf tre timmar till, men när jag vaknade vid 7 så ville jag bara somna om! Det var ju kolsvart ute fortfarande jue, då vill man inte gå upp...men jag pallrade mig upp iaf.

Idag så har jag KU men är inte klar i skolan förens 3 så kommer in till Norrtan rätt sent, men men..hoppas de snöar lite mer, skulle vara kul.
Och idag är det bara 3 dagar kvar tills jag åker till Nicklas:D ! Yay.

Nej nu måste jag gå och sätta mig nån stans, och köpa en latte, måste bli lite pigg här! Puss på foten.

Inga kommentarer: