torsdag 15 oktober 2009

4 veckor sen

Hej hej alla.

Jag har haft fullt upp! Haft en uppgift tills idag och jag ska skriva rent den och sen så hoppas jag att min lärare tycker den duger bara, men de tror jag. Jag har ockås sökt nya kurser, har 7st nya som jag sökt till våren, i Linköping och hoppas jag kommer in! De är ganska mkt lika, men jag tycker de verkar kul iaf. Hoppas hoppas hoppas.

Är fortfarande i skolan, ska hitta en annan dator som jag kan skriva på! Måste få mitt arbete skickat till min lärare, det var sista uppgiften till denna kurs som avslutades idag! Nästa vecka får vi hemtenta och det känns skönt. Men något som är sååå bra? Ja åker till Nicklas imorron! Efter 4 veckor sen sist vi såg, de är sjukt, men imorron får jag träffa honom, krama och pussa på honom..jag är kär. Ska hem och packa och sen så ska jag se till att somna i tid och sen imorron blir det en massa åka för min del, massa buss!
Nej nu måste jag skriva klart..Puss på foten.

Inga kommentarer: