tisdag 29 september 2009

Tror jag börjar bli glömsk

Godmorgon alla.
Idag är det tisdag om någon missat, och de är jätte fint väder ute! Höstväder så det skriker om det och jag är glad för det. Jag tycker om hösten, jag lessnar ganska fort på värmen på sommaren, fast de är skönt det med. Men jag fyller ju också år på hösten så de är lite kul. Igår var jag och mamma prövade klockor till mig. Jag vill ha en speciell modell, en sån där som nästan ser ut som en herrklocka, fast lite mer tjejig. Själva urverket ska vara stort och aa..i silver. Vi hittade en och jag är kär i den! Mamma ska köpa den när jag inte är mer, så jag får glömma klockan tills min födelsedag, vadå klocka? Se, jag glömmer redan. Haha.

Idag ska jag åka in till Norrtan och träffa Mickis, vi ska gå runt lite och sen hem till henne och fika och så, för hon har namnsdag idag så de är lite speciellt. Sen ska jag på KU ikväll, från kl 6 till 9 men funderar på om jag ska fråga om jag kan gå lite tidigare, så jag hinner med bussen hem till mig som går en timme innan. Måste kolla upp det.
Jag ska plugga med, det måste jag! Gah ligger efter i min bok och aa, måste få det gjort idag, så de andra får baka bullar och jag pluggar:D super!

Nej nu ska jag fixa lite hemma innan jag åker in, men jag kommer nog inte skriva så mkt mer idag, vet inte hur de blir med veckan heller, eftersom vi inte har internet hemma..men de löser sig. Puss på foten

Inga kommentarer: