måndag 28 september 2009

Flyger med stil

Hejsan bloggen!

Jag är lite smått speedad, eller om man stavar de så? Aja..jag har träffat min teatergrupp..eller min förra. Vi hade återträff och de är alltid lika kul eftersom jag tror vi triggar varandra, eller så var de muffisarna som gjorde oss som galna! Men vi saknade vissa men det får bli en annan återträff med ALLA.

Andas

Nej..min dag har vart bra. Umgicks med Bim hela dagen, vi va runt på stan och hon handlade en hel outfit tills hennes flygresa nästa helg, då hon åker till Australien:( hon är borta i 9 veckor! Helt sjukt..inte hemma på min födelsedag. Blev jeans tights på barnavdelningen, människan är liten, mjuka skor och sen en stoor tröja i storlek L på H&M.
Men vi ska umgås iaf, på fredag har vi planerat att vi ska ut och dansa och ha kul, eller så ska vi va hos henne och dricka vin..vi vet inte än vad de ska bli...men nått av de och tsm.
Nej, sen så gick jag till Mariagården där jag hade min konfagrupp för första gången! Det var kul, en bra grupp och de va mer killar än tjejer...och de är ovanligt. Har en musikgrupp så vi spelade lite och sjöng. Sen var de återträffen.

Sitter hemma nu och känner att ögonen är liiite trötta, men ska lägga mig sen och läsa det jag inte gjort idag, hann inte alls göra det! Fy mig.
Imorron är de ledig igen och då ska jag plugga och umgås med Mickis, hennes namnsdag och allt, skulle gärna fika med människan om jag hade pengar. Men men..en annan gång.
Nu ska jag göra annat. Puss på foten.

Inga kommentarer: