onsdag 30 september 2009

Fullt upp i sänghalmen runt Januari

Godmorgon Godmorgon.

Idag är det onsdag och jag har faktiskt något att göra! Ska till skolan snart, åker bussen vid elva och är inne vid 12, jag börjar inte förens ett men tycker om att vara lite i tid med. Jag har vart vaken sen sju imorse, eftersom jag övervägde att vara hemma själv och ha tråkigt och vänta tills den senare bussen eller att åka med Mona, Sandra och Sofie och jag valde de sista. Har vart och handlat och suttit på Tullen och läst lite och så. Kände att det var bäst att kolla mailen och så innnan jag åkte.
Den här veckan blir en massa folk som fyller år! Först imorron är de mosters plast son som blir 7 (tror jag, eller 6) och ska dit och käka. Sen på lördag fyller Mona år så då ska vi baka och så hemma, och sen på söndag fyller min kusin 20! Sen så är de lite upphåll och sen fyller jag den 23:e och sen pappa den 25:e. Fullt upp! Hahaha. Presenter blir frågan, vad ska man köpa?

Nej. nu ska jag till banken och sätta in lite pengar och sen till bussen, skriver imorron eller nått. Ha de bra, puss på foten.

Inga kommentarer: