onsdag 30 september 2009

Är de detta jag vill?

Är det detta jag vill? eller är de något annat? Usch hatar när sånt kommer upp i huvudet, det kommer speciellt när man sitter ensam på bussen hem efter skolan och aa...de kommer bara. Jag älskar historia, de gör jag och mina böcker jag läser i skolan är jätte intressanta och jag tycker de är ganska enkelt...men är de det jag vill? Jag har ju också börjat känna att jag inte vill bo i denna stad mer..jag vill se något annat, jag vill lära mig annat men aa...nu pluggar jag. Det finns distans ju, men aa...jag vet inte!
Sen också..vart skulle jag ta vägen om inte i Norrtan eller Stockholm, att bo i stan är dyrt! och jag är student:P...nej jag får nog se till att plugga dom här tre åren och sen försöka komma på vad jag vill med mitt liv. Sen vill jag ju inkludera den personen jag tycker om, älskar också, du betyder allt gubben.

Jag ska iaf gå till bussen nu, ska hem och plugga. Puss på foten.

Inga kommentarer: