söndag 27 september 2009

"Du ser ut som en ängel"

Det finns dagar då man inte ens vill kolla sig i spegeln, då man vill slänga ett lakan över sig och försvinna. Jag tror många känner så ibland. Jag känner så ibland, ibland känns de som jag är de fulaste som går i ett par skor och att jag bara kan stänga in mig. Men alla har dåliga dagar och sina bra. Men idag märkte jag hur så lite kan göra en så glad!
Jag satt och pratade med Nicklas, min älskade pojk på msn och han skickade över en bild på mig från i sommras och då skrev han: "Den här bilden är så fin på dig, du ser ut som en ängel" Han är verkligen helt underbar och jag är så glad och lycklig att jag har honom,
älskar dig gubben.

Finns så många där ute som inte alls tycker om sig själva, men om du har en sån vän som mår så..säg hur vacker hon eller han är så kommer de löna sig. Dom kommer må bra:)

Inga kommentarer: