söndag 27 september 2009

Ångesten kommer smygande på söndagskvällen

Godmorgon alla.

Idag är det söndag och jag vet hur många som har ångest över den här dagen, för jobb och skola kommer sedan på måndagen och heela veckan och alla längtar till fredag redan på söndagsmorgonen. Men jag har lite tur, jag känner absolut inte så. Jag börjar inte förens på onsdag i skolan och då är det två timmar som jag har och likadant på torsdagen men då börjar jag 10 och går till 12. Så är de iaf på min instution, för dom har inte pengar att ha lärare varje dag, men de är mkt eget arbete om man säger så. Men jag har iaf inte denna ångest...lite skönt

Idag ska jag inte göra så mkt, ska nog se till att läsa ett eller två kapitell i min bok och sen...ja jag vet inte! Baka kanske..eller nje! Jag får se vad som händer helt enkelt.
Nu ska jag klä på mig lite hade jag tänkt och jag kanske sätter mig vid tv ett tag. Puss på foten.

Inga kommentarer: