torsdag 7 januari 2010

Kommer bilder senare

Så varmt det är! har packat upp 2 lådor till nu, kläder och skor, samt mina väskor. Nicklas frågade mig igår hur många väskor jag har så jag räknade, 12 st! Och jag använder varje väska, så då är det tillåtet. Garderoben är snart klar, har resväskan med kläder som ska plockas ur först men tog lite paus och satte mig här, ska ta en alvedon med, huvudet värker lite smått, isch!
Bror har inte hört av sig än, men de kanske är halt på vägarna så dom får åka sakta, det är bättre det än att åka fort. Nicklas är ute på lite ärenden just nu så jag gör lite nytta medans han inte är här, har fixat badrumsskåpet också så nu har vi olika hyllor, hihi.
Sandra ville att jag skulle fota och lägga ut på bloggen, och de kommer jag och göra, men inte just nu i detta skede. Lägenheten ser lite ostädad ut nu och vi väntar på en soffa med som ska in i vardagsrummet och då är det bättre att vänta. Så ni får se bilder senare.

Jag kanske ska fortsätta med det jag gjorde, haha. Tjingeling

2 kommentarer:

Sandra sa...

Aa okej lite kan jag väl vänta då :D

Linn sa...

en väska är min gumman:P skulle vilja ha tillbaka den;)