torsdag 7 januari 2010

Det är grönt (dom stack för två timmar sen)

Nu är det mörkt ute, tycker inte om att det blir mörkt så tidigt, försig går de tillbaka snart och då är det ljust och fint!
Ja, idag har jag gjort ganska mkt, eller har fått lite saker gjorda, packade ju upp 2 lådor till och organiserade upp mig lite. Nicklas kom hem efter 11 nån gång och då åt vi lunch och gick ner till tågen där min bror väntade med min väska som jag glömt i pappas bil, så han och Marie körde ner den, dom skulle endå till en kompis i Jönköping, tack bror! Sitter dock inte på min, ska skriva min hemtenta på den så Nicklas kan ha sin stora ifred, haha. Men har inte fått min tenta än men Ebba ä super gullig och ska maila tentan till mig så jag kan få se vad de är vi ska skriva om, och komma igång. Lånade en bok som vi ska ha och använda oss av, och den fanns på bibblan i stan, skaffade ett lånekort med! Grönt är det, haha. Nej så sitter och väntar på tentan!
Nicklas är och lämnar en cykel hos en kompis så är ensam, lyssna på MJ och kollar runt, min man är inte så förtjut i MJ så får lyssna på honom när han inte är hemma, hihi. Funderar på att kanske packa upp lite mer saker eller om jag ska skita i det? I-landsproblem, haha.

Neh, ska väl göra någon nytta, Puss på foten.

Inga kommentarer: