lördag 5 december 2009

Westlife!

Hejsan svejsan.

Hade en jätte rolig gårdag med Linn och katterna. Vi åt ost, kex och godis och kollade på Idol och jag fick tårar i ögonen när Westlife kom upp på scenen och sjöng gamla låtar! Helt sjukt, och sen har dom släppt en ny skiva som jag ska ha och jag hoppas dom kommer åka ut på turné för då SKA jag se dom, det är nostalgi på hög nivå. Så nu spelas dom på Spotify och syrran och jag njuter lika mkt, haha. Tänk vad ett gammalt pojkband kan ge så mkt känslor, men det är ju ballt, haha. Nog om det tycker jag x) Men kan också säga att Linn virkade en mössa till mig! Hon är sjukt duktig och gör jätte mkt,(kolla in hennes blogg sen med) så jag ville ha en med en blomma på och det fick jag:D! Tack gumman<3

Är hemma hos mamma nu iaf och äter en försenad frukost(!) och lyssnar på musik. Jossa pysslar i köket och håller på med julklappar. Mamma och Jack är på glögg och godis kalas hos någon kompis så vi har huset för oss själva. Kvällen blir nog lugn, jag ska iaf ta det lungt, ska se till att inte bli sjuk eller nått, haha. Nej men jag har verkligen INTE tid att bli sjuk! Så jag tar det säkra före det osäkra! Hade tänkt börja plugga lite med, har en omtenta plus den där analysen som jag ska skriva tills tisdag, så ska börja på den nu hade jag tänkt, så den är gjord.
Men skriver nog mer sen, men ha de bra nu. Puss på foten.

Made by Linn!

Inga kommentarer: