fredag 4 december 2009

Tjejkväll

Hej hej.

Nu är jag hemma hos mamma efter en eftermiddag på stan med syster. Vi fikade med våran farbror som vi inte träffar så ofta men de va kul att få träffa honom och så, pratade lite om allt, allmänt. Sen så gick vi ner på stan och jag gick in på en glasögonaffärer och fick med mig 4 glasögonen som jag ska ha hemma och testa över helgen, då bågar som jag kanske ska köpa. Jag vill ha nya glasögon men är lite kräsen så har med mig några, ska kolla lite och så. Sen så gick bara runt, lite mysigt. Köpte godis för 79kr (A), haha. Det är sjukt mkt godis, vi ska dela på det och aa..ha de över helgen.

Ikväll så ska jag hem till Linn, för Viktor(min kusin) ska på pokerkväll med sina kompisar så jag gör Linn sällskap då,lite kul med tjejkväll och så med! Lite ost och godis blir det och mys med deras 2 katter och film eller nått. Får se vad kvällen bjuder på, nej nu ska jag packa ur min väska och sen så är dte tacos till middag, mums!

Inga kommentarer: