fredag 18 december 2009

Varmchoklad & chokladboll

Godkväll alla.

Nu är jag hemma, ätit middag och allt. Klockan är lite över 8 och jag sitter framför dumburken och är smått irreterad. Det går att kolla på nyheterna på övervåningen! När inte kanalen jag ser på finns där heller, blä!
Min dag har vart ganska innehållslös sen jag kom hem, åkte upp till Jossas skola efter jag vart på stan, adressändrade idag med! (Inte långt kvar) och det märktes att dom skulle sluta för lov, alla var som galna. Men men, det hör väl till. Sen sprang vi till bussen och åkte hem, och vi såg att det var 12 minus ute och nu är det ännu kallare, lite mysigt faktiskt, tur att man inte behöver vara ute! haha, åt potatisgratäng och fläskfilé till middag och det är jag nöjd med, men jag känner mig ett sånt jobbigt humör. Ilsken, irreterad och aa...känns som gråten inte är långt borta men om jag tänker efter är det ingenting som är värt att gråta över, bara massa känslor och hormoner, usch!

Neh..jag ska nog lugna mig med lite varm choklad och ska leta upp en chokladboll! Vet att det finns i stora frysen,
Tjingeling!

Inga kommentarer: