fredag 18 december 2009

Skrattanfall!

Äntligen klart! Jag har precis kommit från min tenta efter 2 ½ timme och jag tycker det kändes helt okej, får hoppas den som rättar tycker det med. Står i bibblan och nördar mig lite innan jag ska åka hem till Norrtan.
Jag och Sandra hade kul igår, länge sen jag skrattade så mkt som då, haha, vi var och handlade lite, sedan köpte vi hemtmat, hamburgare blev det för mig och kebab för Sandra.
Vi satt och åt middag och pratade en massa, hade Simpson filmen på också som gick på 6:an. Men vi pluggade också! Det var ju det som var meningen, men det gick bra. Sandra var supernervös när vi gick och la oss men vi somnade efter halv 1 någon gång, men grannarna var vakna längre än så! shit, dom höll på att hoppa och skrika och sjunga och aa, jag förstår inte, folk sover på en torsdag, haha. Sen får man väl ha lite överseende att det är studentkorredor med. jag är så van vid att de är tyst ute, bor på landet lixom.
Sen ska jag hem iaf, ska låna en bok som jag inte hittar här, skitirreterande verkligen för vi ska ha läst lite i den tills måndag! gah, jag vill läsa. Sen så har vi en uppgift tills tisdag som jag måste få gjord så det ska jag göra med. Hoppas den inte är allt för svår bara, då vill jag inte vara med längre!

Men nu är det iaf inte långt kvar till julafton eller min resa till dalarna, jag hoppas verkligen att den där lördagen inte var som igår! Snö öööverallt, och vissa bussar gick inte alls! Men jag hade tur att komma med bussen från mamma och sen till Stockholm, jag ska nämligen åka vid 9 den lördagen och behöver komma fram i tid. Ska nog försöka ragga till mig skjuts om jag kan^^ haha.
Nej nu måste jag gå, ska se till att komma med något tåg och sen bussen hem!
Men skriver mer sen, Puss på foten.

Inga kommentarer: