måndag 7 december 2009

Orkar inte stressa

Hejsan folket!

Måndag idag då och en helt ny vecka och massa nya saker att göra. Så check jag lät där, lite sådär jobbigt check kanske? Ha ha, nej då. Idag är jag ledig som sagt och jag sitter med lite te och pepparkakor, tet (stavas de så?) är dock kallt men de gör inte så mkt. Jag hade tänkt börja packa ner lite saker i min flyttlåda och sedan plugga lite, har lite att läsa.
Annars så är dagen lugn, känner mig rätt lugn och lite flummig, pratade just med Sophia i telefonen och vi konstaterade varför vi är så lugna och flummiga, de är pga att vi har så mkt i tankarna, så man orkar inte vara stressad, haha, rätt bra endå.

Neh jag ska se till att bära ner allt till vardagsrummet och sen ska jag se om det finns någon lunch i detta hus!

Inga kommentarer: