tisdag 8 december 2009

Ge oss snö

Regn och rusk och detta ska kallas december, bullshit! Jag vill ha snö, massa snö så man måste pulsa fram (iaf i någon dag) och jag vill att man kan gå ut och göra snöänglar och snögubbar, inte för att ja kanske kommer göra det men alla andra kan, haha. Sen blir det ljusare ute när de är snö på marken, och man blir gladare. Hoppas de är snö i dalarna iaf när jag är där, ska vara där i 8 dagar så någon dag kanske det finns snö, kommer få fira mitt nyår med älsklingen och det är bra!

Just nu sitter jag på bibblan i Norrtan och väntar typ till 6 ikväll då jag ska på KU, och det är de sista KU jag går på :'( blir lite sentimental! Jag har gått på KU i 4 år tror jag och vart med om 3 olika ledare men haft skirkul! Åkt till England med ett gäng tjejer från KU, vi har vart på läger, haft svullo kvällar, filmkvällar, turer till Stockholm och mkt mkt mer.
Funderar på att köpa en tårta tills ikväll med, för vi ska ha filmkväll så ska bjuda på något sött och gott! Kommer sakna dom!
Neh jag ska se till få något gjort, Puss på foten.


Inga kommentarer: