torsdag 26 november 2009

Smurf attack

Okej, min spakväll blev lite kortare än jag trodde, men jag känner mig typ som en ny människa! Skulle ha gjort fotbad med men orkar inte det...så hoppar det, men hade en blå mask i ansiktet iaf^^ haha, så snygg man är då, känner sig lite som en smurf. Tog bild men kommer inte visa den, ha ha.

Sitter och dricker lite vatten just nu och läser lite, känns som att de är lite värdelöst att plugga just nu..eftersom jag tror inget kommer fastna nu om det inte gjort det innan, allt beror på vad det kommer för frågor, det ska vara 2 frågor som man ska svara på. En fråga på sverige och sen en på europa..jag hoppas på stormaktstiden och slavhandeln, finns rätt mkt att skriva och det är bra. Men det får jag se imorron bitti, kl 10! gah...blev lite nervös nu..isch, men men. Andas.

Nej, nu blir det plugg och TV:)

Inga kommentarer: