torsdag 26 november 2009

En bra dag och till kvällen blir det spa

Äntligen så är huvudvärken borta:) Tog en ipren och åt lite pannkakor, underbart! Kom hem för en stund sen efter en heldag i Stockholm. Träffade som sagt Sophia vid 10, satt och småpluggade innan vi åt lite lunch och åkte in till stan. Gick lite i affärer och fikade i ca en timme eller mer i Gallerian, satt och prata massa tjejsnack och sen sminkades Sophia på Body Shop, skitsnyggt! Ska bli medlem där och sen bli sminkad, ska bli kul! En jätte kul dag :D <3

Nej min kväll kommer bli ett spa! Ska ta en lång dusch, peeling och sedan blir det ansiktsmask och sist fotbad! Har inte rikigt tagit han dom mig själv så ska se till att göra det ikväll, ska läsa igenom en sista gång med allt plugg och sen ska jag ta de lungt och gå och lägga mig i tid. Ska upp vid 7 imorron och packa de sista och sen åka till skolan...sen blir det bussen ner till Nicklas:D Underbart, längtar så sjukt efter honom! <3

Neh...nu lämnar jag bloggen och vet ej när jag skriver igen, kanske imorron eller så nån gång under helgen. Puss på foten.

Inga kommentarer: