söndag 1 november 2009

Såna dagar då allt stavas PMS

Nu är de söndagskväll och snart är det måndag igen. Jag har en föreläsning från 10-12 imorron och sen ska jag åka in till Norrtan och se om syster ska med hem. Lillasyster S åker till sin pojk imorron så jag får sällskpa av Mickis, vill inte va själv i det här stora huset heller! Isch nej..ska fixa middag och sånt smått och gott. Försöka hitta min almanacka! Gah vet inte vart den är, jag är knäckt om jag inte gör det. Står ju allt i den, haha.
Jag har känt att jag har haft PMS idag..ni som är tjejer vet ju kanske vad jag pratar om, för ALLT irreterar mig. ALLT som syskonen säger eller gör, fast de kan vara "ställ undan de där glaset" eller "kan du flytta på dig", såna småsaker som gör en helt galen. Jag får att jag bara vill skrika rätt ut och sen gråta! Och de gör jag nästan..eller bara gråta delen då. Men har pratat med min älsking på MSN ett tag så de känns bättre. Man har ju sina dåliga dagar!

Pappa och Mona åker snart, nu är de mindre än 12 timmar kvar tills deras flyg åker till Memphis. Dom håller på att packa för fullt här hemma och systrarna sitter och kollar på film, Djävulen bär Prada är på.
Nej, nu blir det att borta gaddarna och kanske sova? Ska upp halv 7! Puss på foten.

Inga kommentarer: