måndag 2 november 2009

Kanske dags för svininfluensan vaccin?

Hej hej bloggen.

Idag är det måndag och jag har börjat med en ny kurs och den verkar kul. Har en ny föreläsare och seminarielärare och han måste gå på något eller så har han mkt överskottsenergi. Men han är väldigt duktig på det han gör. Jag tycker de är coolt när de kan ta ett årtal och säga vad som hände bara så där, inga förberedelser eller så..kanske därför han är forskare och historiker.
Det var bara två timmar så ringde min söt när jag satt på bussen hem och han har fixat biljetter hit på fredag! hihi..låter säkert ur töntig i era öron(!) mer ögon kanske, men jag saknar honom och vi har snart vart ifrån varandra i 2 veckor och de är lite jobbigt. Men på fredag kommer min söt och vi ska spendera helgen tsm.
Jag har köpt min första studentlitteratur idag! haha, ett textkompendium på 22 sidor eller så och den gick på 19 spänn,så kändes okej. Haha. Jag köper inte mina böcker, jag lånar dom.



Nu är jag hemma...ensam! Men Mickis kommer till mig vid 7 och då ska vi äta middag, eller ska försöka ha den klar tills hon kommer.Sen ska hon sova över här hemma och sen åker vi in runt 10 imorron.
Då ska jag träffa Isabell för vi ska gå och vaccinera oss! Japp, känns som de är dags nu så man inte blir sjuk och så, man kan ju vara en av dom som reagerar extremt, så man ska väl vara på den säkra sidan. Så imorron ska vi ner till sjukhuset och ställa oss i kö, det är typ drop in.
Nej nu ska jag se till att fixa lite med pelletspåsarna och aa..kolla lite på tv tror jag! Men skriver mer sen. Puss på foten.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Bra att du vaccinerar dig tycker jag :D Göra sin insats till samhället liksom :)

Sofie sa...

ja :) och att inte smitta andra:)