torsdag 5 november 2009

Matfråga?

Nu har jag fixat till min blogglista med några av mina vänner som skriver bloggar, finns några till men måste fixa adresser och så. Men det gick iaf och Mickis har en helt ny som hon fixade idag, och anväder också Blogspot.com. Skit bra tycker jag!
Jag kommer iaf vara ensam hemma ikväll, Sofie är hos Rasmus så aa..jag ska tvätta, städa mitt rum och så..hemmafru var det. Ska nörda mig på FarmVille jag ska nog se till göra om min blogg, inte headern den här gången, utan de andra, färger och sånt. Sofie har installerat ett program på datorn som verkar bra..ska se vad de är för något med.
Sen så kommer man till maten..vad ska man äta? Förslag? Inge kul att äta mat ensam..de är skittråkigt men men. Ska upp tidigt imorron för åker 11 bussen från mig, ska åka in och möta Nicklas:D!

Neh, nu ska jag hänga tvätt. Puss på foten.

Inga kommentarer: