torsdag 5 november 2009

Idag blir det att leka hemmafru!

Godmorgon bloggen.

Jag har vaknat av mig själv idag! Hur skönt är inte det, och plus att när jag reste mig upp så var det snö på marken och de småsnöar lite! Jätte kul. Ha ha.
Idag så ska jag vara duktig hemma, ska städa upp och tvätta, jag och lillasyster städade köket igårkväll, runt så där halv 12, men nu är de fint! Sen får jag se om jag pluggar lite, jag ska se till att få min röst ordentlig! De känns som jag håller på att tappa rösten..blä! Men efer lite te är det nog bättre.
Och imorron kommer Nicklas! Helt underbart, saknar honom jätte, jätte mkt! Vi ska på middag hos mamma på lördag med och då blir det att träffa en annan del av familjen^^. Det ska bli rikigt kul.
Nej nu ska jag kolla runt lite, sen blir det plocka ur diskmaskinen och lägga i tvätt! Puss på foten.

snöigt ute!

Inga kommentarer: