söndag 15 november 2009

Längtar efter folk i huset

Hejsan svejsan.

Söndag är det idag och många har ångest över denna dag, som jag skrivit förut men jag har inte det. Det kan bero på att jag inte behöver gå upp så tidigt imorron, jag kan sova tills jag vaknar typ, men de ska jag inte. Är ledig måndag och tisdag och sen går jag onsdag och torsdag i skolan, plus att pappa och Mona kommer hem på tisdag, plus att lillasyster Sofie fyller år. Ska väl se till att köpa något till henne.
Idag ska jag inte göra så mkt, min bror ska hämta mig och hjälpa mig med en sak hemma hos pappa och sen ska jag börja städa och så hemma, ska nog damsuga hade jag tänkt. Imorron ska jag och Sofie kratta och fixa det sista, så dom får ett fint välkomnande hem. Sen så ska jag plugga! Har tenta om ca 2 veckor så måste plugga. Lite skönt att dom kommer hem, längtar efter dom, huset är så tyst när inte alla är hemma och så, det är trist. Men de har vart mys att vara med lillasyster med, men huset är stort och läskigt imellanåt.

Nej jag ska väl kolla runt lite och sen ringa min kära bror och se om han är uppe, men skriver sen, puss på foten.

Inga kommentarer: