tisdag 27 oktober 2009

Precis som Turk och JD

Godmorgon bloggen.

Tisdag idag och jag ska in till våran fina huvudstad and do some shoe-shopping! Jag tänker bara på Scrubs när jag säger det! Ha ha. Tänk om killar var så så fort man sa sko-shopping, lite skönt. Nej jag måste verkligen handla nya skor, jag har en tendens att slita ut mina skor till gränsen till att man inte kan ha på sig dom! Håliga eller att klacken är helt förstörd. Men ska se till att de iaf blir 2 par skor idag, Skopunkten är bra att ha såna erbjudanden så de ska bli det!

Läste igenom min tenta igår och jag tyckte det va helt okej, de fattas dock en hänvisning till boken och de ska jag skriva i innan den lämnas in. Men 6 sidor blev det iaf, och jag hade med en liten illustration med(A) hoppas de är okej.

Och jag saknar Nicklas så sjukt mkt, vill bara krama om honom och aa..jag vill vara hos honom, endå var det typ en vecka sen jags såg honom! Men sen får jag se honom varje dag! :D underbart.
Nu ska jag borsta tänderna och bädda, men skriver när jag kommer hem. Puss på foten.

Inga kommentarer: