tisdag 27 oktober 2009

"Jag behöver ju dom"

Hejsan alla.

Nu är jag hemma igen från en heldag i Stockholm med min kära Mickis. Blev rätt mkt gå och rätt mkt prova kläder, men så ska det va. Jag köpte nya skor! Yay me. Två par stövlar;


Kostade tsm lite över 700 kr men de var värt det! Jag behöver verkligen skor.

Sen så blev de underkläder från Gina, 3 st för 149 kr! Kap tycker jag eftersom deras underkläder är så sköna, finns dock inga bhar för en tjej som mig, they are to small! Vi flängde omkring i massa affärer och jag hittade en så söt klänning på MQ men den va för liten:( och sen i alla andra affärer så va dom tråkiga, fula eller för konstiga. Skulle inte förvåna mig om jag hittar en klänning i Norrtan i dagarna här innan fredag.
Ska på halloween fest på fredag och vill ha en klänning, en fin och rätt gammeldags klänning igentligen..så får fortsätta kolla. Någon som har förslag?
Det blev en mascara med innan vi åkte hem från Kicks, använde mitt klubbkort för första gången med, de va lite spännande.

Just nu sitter jag och svullar i mig en sån där fryspizza som man värmer i ugnen men den börjar bli kall igen så ska köra den i micron. Köpte lite cola med, dricker typ aldrig det så kände att jag ville ha det idag och sen lite mandariner (klämentiner eller vad dom nu kallas!) till efterätt, kände att jag behövde lite C-vitamin så man inte går runt och blir sjuk.
Sen nu ikväll ska jag väl inte göra så mkt...typ sitta här eller se en film eller så. Har bestämt att göra om min tenta i december ist, har inte fått plugga så mkt som jag vill:/ känns bättre att göra den och kunna klara den!

Skriver nog lite senare..blev ett långt inlägg idag^^ Puss på foten.

Inga kommentarer: