torsdag 29 oktober 2009

Man kan säker bli sjuk av mandariner med!

Godmorgon bloggen.

Märkte att de är lite fint väder ute idag när jag vaknade, och de är alltid ett stort plus eftersom man blir så deppig när de är mörkt ute. Men jag har kommit på något som håller det borta; Mandariner! Jag äter sjukt mkt mandariner. Kan köpa en påse och äta upp dom på en kväll...massa C-vitamin och bra saker. Man kan väl inte äta för många heller? För man kan ju visst bli sjuk pga allt nu för tiden så.
Läste i tidningen igår om att man kan bli magsjuk av att äta hallon, för dom var fraktade från någonstans...hallå? Neh..de tror jag inte på, då ska man ha otur.

Idag ska jag in till Norrtan och fixa klänning tills imorron, och jag hoppas verkligen att de finns något..för jag vill ha en på Halloween festen. Ska genomsöka varenda vrå, ha ha. Mickis ska nog göra mig sällskap med, och de är bra. Måste ha någon som säger ja och nej lixom, eller nått sånt. Idag ska jag till pappa med, har vart hos mamma ett bra tag, men pappa och Mona åker till USA nu den 2:a och vill vara hemma lite innan dom åker.
Oh, Nicklas kommer nog till mig nästa helg, vi pratade om det igår, och de känns skönt, få träffa honom igen! Du är saknad älsking.

Nej nu ska jag sminka mig och sen ska jag och Jossa åka. Puss på foten.

Inga kommentarer: