lördag 10 oktober 2009

Krasslig

Godmogon godmorgon.

Jag måste säga att jag har hatar folk som får för sig att såga kl 10 på morgonen när man vill sova, klockan var ju bara 10. Jag är oftast van vid att inte bli störd på morgonen, om de inte är syskonen eller mamma. Men idag var de grannen och detta berodde väl på att jag sover hos Mickis, för hon bor i lägenhet och jag i hus..men men. Vi hade ställt kl på 10 iofs. Vi satte på kaffe och gjorde frulle iaf och de va gott med mat i magen och vi satt och snackade om eko-kremering! Hahah! läs www.metrobloggen.se/inmyshoes. Mickis förklarar de bättre! haha.

Sen suger de lite att jag känner mig lite krasslig, jag har lite huvudvärk, plus täpt i örat och i näsan, jag vill inte bli förskyld nu! Jag åker till Nicklas om 6 dagar! need to stay frisk. Men jag ska kurera mig nu ikväll, te och sånt som är bra! Så, älskling, jag kommer inte smitta dig:)

Nu ska jag klä på mig lite, puss på foten

Inga kommentarer: