fredag 9 oktober 2009

Bara en vecka kvar!

Hej hej bloggen.

iii...de är bara en vecka kvar tills jag åker till Nicklas! Im Happy and in Love!

Jag uppdaterar sent idag, har haft ganska mkt för mig idag. Åkte in redan kvart över 9 till Norrtan med mamma, vi gick till mormor och gjorde henne sällskap, jag har ju inte träffat henne på evigheter och jag har den BÄSTA mormorn i hela världen så henne vill jag träffa.
Sen så har jag hängt med Bim hela dagen, hon åker till Australien imorron och vi hade sister-time today. Hjälpte henne städa ur hennes gamla lägenhet, var på tippen och slängde massa saker och sen åt vi hamburgar på Vikningen (bästa stället i världen) .
Sen gick vi ner på stan ett tag och sen skulle jag gå..så vi sa hej då på Tullen, men jag sa att de va bra att Facebook finns! haha, men det är sant med.

Ja..sen träffade jag Jossa och vi gick upp till Flygis och köpte godis och sen mötte vi mamma och Jack på Franks Färg och aa..åkte hem. Har precis ätit tacos och jag är grymt mätt. Ska åka med buss om typ en halvtimme, ska in till Mickis. Vi ska på fest ikväll, hemma fest och jag har inte vart på en hemmafest på evigheter..men de ska bli kul.

Nej nu ska jag packa lite och borta tänderna. Puss på foten.
Jag & Bim
Lillasyster

Inga kommentarer: