lördag 26 september 2009

Ändring i schemat

Hejsan svejsan.

Min dag blev lite mer kaotisk än vad jag trodde den skulle bli. Mamma väckte mig vid 9 imorse eftersom jag och syrran hade planerat att åka med kvart över 10 bussen in till Norrtan och sedan därifrån in till Stockholm med 2 av hennes vänner. Men icke sa nicke!
Jag får ett sms lite över 9 av Isabell och hon påminner mig om att vi ska jobba idag och plus att vi hade tvättstugan så de blev lite ändring i schemat. Men det gick bra iaf, jag och Iza fick allt fixat och klart och jag och Jossa åkte in vid halv 1, men det var bara vi två eftersom de andra fått förhinder.
Men vi gick runt lite, hon skulle kolla sin piercing hos killen hon gjorde de hos och sen gick vi omkring. Men de är ju löning idag så vi fick typ panik av alla människor så vi satte oss på tunnelbannan och åkte hem!

Vi åkte in till Norrtan och köpte godis och åkte hem sen, jag bor på landet! Så ja..nu sitter jag här och disken väntar på mig på nedervången. När jag kommer tillbaka ska jag fixa min layoy mer:D ska bli kul.
Puss på foten så länge

Inga kommentarer: