måndag 11 januari 2010

Skulle du kunna vara full i kyrkan?

Ja nu är det eftermiddag och klockan är 4 precis. Jag sitter och skriver på min hemtenta just nu och skriver om kyrkans kultur och det är rätt så intressant eftersom det är så olikt än vad man kan tro. Visste ni att vissa kom fulla till kyrkan? Eller att folk gick ut mitt under gudstjänsten och ställde sig på kyrkogården för att umgås? haha, lättja var det iaf! Lyssnar på Melody Gardot och hon är verkligen jätte bra, sjunger fint och hennes låtar är behagliga, perfekta att plugga till.

Idag har jag och Nicklas vart på Ikea igen och det blev en hatthylla, en gardinstång och sen hängare till en av garderoberna. Lite mindre folk idag iaf, men det är inte så konstigt eftersom det är måndag och det var mitt på dagen.
Nej jag ska fortsätta med mitt pluggande, vi ska hämta en bokhylla senare och så också, så vi kan få vardagsrummet fint med:) Tjingeling

Inga kommentarer: