tisdag 5 januari 2010

Nervös

Nu kan jag slappna av! Har packat hela bilen full nu, lite småsaker som ska in imorgonbitti och så, men sånt jag inte vill lägga in nu. Sen så är det skitkallt med! 20 minus utanför dörren! Jag har städat mitt rum med så nu ser det okej ut, haha. Nu börjar det kännas, jag är lite nervös och tror inte jag kommer somna så tidigt idag, om inte alls! Men det kommer nog försvinna så fort jag kommer ner till lägenheten och får träffa Nicklas, saknar honom.
Det blev lite mer än vad jag trodde det skulle bli, men det blir väl så när alla småsaker ska packas in och så, blev inte så mkt lådor iaf, skönt.

Nej ikväll blir det att bara vara med familjen och sen försöka sova, ska upp tidigt. Men men, skriver nog något mer innan det är sängdax! Puss på foten.

Inga kommentarer: