söndag 10 januari 2010

Känslosamt

Hej hej.

Söndag idag och vet många som börjar skolan imorron, men för mig har den redan börjat och slutar nu på lördag, och börjar igen sen om 2 veckor, låter komlicerat? Det är det inte^^.
Sitter just nu och skriver på min hemtenta har skrivit hälften nu iaf, men är orolig att jag inte ska få ihop allt, eller att jag inte får med allt som jag vill ska vara med, har bara 1000 ord kvar! Får se hur det går senare. Nicklas sitter också och pluggar, hans ska läsa så vi sitter i olika rum så vi kan koncentrera oss bättre, men jag kan fortfarande se honom, haha. Våran balkong har två utvägar, en från köket, där jag sitter och sedan från vardagsrummet, där Nicklas sitter så jag ser honom från köket, haha.

Läste precis min lillasysters Josefins blogg där hon skrev ett inlägg om mig, om oss och så...fick tårar i ögonen måste jag erkänna. Såklart jag inte kommer glömma bort er!
Ni är min familj och jag är alltid en del av den, fast på avstånd. Josefin; du är alltid min lillasyster och jag kommer alltid älska dig, du får komma ner hit sen och göra mig sällskap ibland och så och när du fyllt 18 kan vi gå ut på krogen tsm, haha. Men kom ihåg att jag älskar dig!

Uch, blev lite känslosamt det där..ska återgå till min hemtenta. Bye