tisdag 5 januari 2010

Godmorgon!

Godmorgon Godmorgon alla solstrålar!

Idag är det onsdag och kl är nu 06.11 på min klocka och jag har vart vaken sen 05.35! Hahah, min klocka ringde då, skulle gå upp och säga hej då till Mona som skulle till jobbet, eftersom pappa skulle skjutsa henne. Så jag passade på att göra frulle så nu sitter jag med 2 ostmackor och en kopp te. Har gjort lite matsäck till pappa och mig med, ska se mig för om det finns någon saft jag kan blanda, skulle vara gott. Jag har vaknat upp flera gånger inatt, först kunde jag inte somna så jag skulle gissa på att jag somnade vid 1 nån gång, sen vaknade jag till vid halv 4 och sen nån gång vid 5. Men nu är jag inte så trött, ska sminka mig snart och packa ihop det sista som ska in i bilen bara. Mitt duntäcke och några kuddar, pease a cake.

Nej ni, nu ska jag se till att dricka upp mitt te och skriva status på FB! haha, nörd jag är. Men jag skriver när jag kommer fram eller nått. Ha en bra lill-lördag. Puss på foten.

Inga kommentarer: