fredag 4 december 2009

Optismistisk snowlover

Så var det fredag igen då, och jag är ledig. Riktigt skönt är det, men jag känner inte längre detta "åh, fredag, nu är jag ledig" för mitt schema är ju att jag bara går 2-3 ggr i veckan och slutar tidigt på torsdagar och då har jag helg. Men men, jag är iaf ledig idag och jag ska åka med min buss runt 11 hade jag tänkt och sen möta upp Jossa efter hon slutat skolan och sen ska vi åka hem till mamma.
Jag ska först packa lite, sen fixa mig och äta något till frukost, jag är grymt sugen på rostad bröd faktiskt, jätte länge sen jag åt det! Kanske finns något man kan rosta. Sen i helgen blir det att ta de lungt verkligen, jag tror jag börjar bli sjuk och jag vill verkligen inte! Så det blir varma kläder, vila och aa..en mössa kanske? haha, det måste jag ha, ska rota här hemma och se om jag hittar någon.
Sen blev jag lite ledsen när jag vaknade, det vita på marken är borta:( inget vitt, bara grönt...isch, och jag som ville ha snö!Men den kommer nog ska ni se, jag är optimistisk!

Nej, nu måste jag äta något, magen kurrar!

Inga kommentarer: