onsdag 9 december 2009

Nu ska det packas!

Nu har jag helg! Har gått mina 4 timmar i skolan den här veckan och nu består denna vecka (det som är kvar) är att packa, plugga och i helgen är det kryssning! Ska bli riktigt kul, vi är typ 10 st som ska åka, och det är bara vi i familjen. Lite kul på slutet av veckan.
Imorron är det 2 veckor kvar till julafton om jag räknat rätt, och det är lite kul, ska tjata om det igen, det saknas snö! Men aa, kanske kommer dagen innan eller något, men huvudsaken det gör det. Ska fira min jul hos mamma i år och det är bara jag, mamma, Jossa & Jack, sen så kommer kanske min bror och hans tjej över senare, hoppas det.

Jag missade min buss med kanske 2-3 min och blev lite sur men får vänta lite till, den går igen 14.35, så ska åka med den. När jag kommer hem ska jag äta, är jätte hungrig och sen ska jag börja packa på riktigt! Ska bli lite spännande, ska lägga ner mina skor och kläder som jag inte använder just nu när det är vinter. Sen sak jag rensa lite också, vill ju bara ha med mig saker som jag kommer använda.
Neh, tror jag ska gå och köpa mig en kaffe och kanske gå ner på stan innan bussen går! Skriver mer sen ikväll när jag är klar med allt hemma. Puss på foten.

Inga kommentarer: