måndag 14 december 2009

Känner mig lite duktig(A)

Äntligen klar! Idag har jag haft en rätt produktiv dag, har hunnit med både sovmorgon, fikat med Mona, Sofie & Sandra på stan, vart och handlat och gått lite på stan. Sen hem och ätit, packat klart det som skulle packas och sen skrivit klart mitt arbete tills imorron!
Så jag har gjort allt detta på denna dag, kan inte undgå att känna mig lite duktig (A)
Så nu ska jag bara njuta av det som är kvar av dagen, kanske blir någon timme uppe till sen blir det iaf sängen, ska upp kl 7 imorron igen! Skola imorron igen jue, och sen på onsdag och på fredag. Men det är helt okej tycker jag, går ju som sagt bara 2 timmar.
Imorron ska jag träffa en kompis med och vi ska shoppa julklappar iaf, och sen åker jag hem. Har inte bestämt mig om jag ska åka till mamma imorron eller om jag gör det på onsdag, ska tänka på det iaf.

Jag saknar min älskling jätte mkt! Har suttit och smsat med honom nu och jag längtar efter honom sjukt mkt. Det är 12 dagar kvar tills jag får vara med honom, och ännu mindre till julafton med. Ska iaf få ge honom en nyårspuss :D hihi.

Nej, nu ska jag nog sätta mig och kollar på film med pappa och Mona, men skriver imorron, puss på foten.

Inga kommentarer: