söndag 6 december 2009

Första flyttlådan uppe!

Mätt och belåten kallas det och det är jag! Vi åt ute idag och det var mkt mat man fick, beställde kyckling & lam filé med bullgur och tzatziki och sallad, så gott! Vi har först vart hos min mormor och fikade med moster och hennes man som kom dit med en byrå som jag fick, jätte bra! Samt fick jag massa porslin och glas, det är bra det med,
så jag har plockat fram den första flyttlådan nu! Känns speciellt, ska lägga ner det jag fick idag i den, sen så ska jag ta med mina "latte glas" som jag köpt som är hemma hos mamma med. Känns kul, har ju mer saker hos pappa men dom packas ner på onsdag tror jag för då är jag där och så, ledig med, så kan spendera min dag på rummet och packa ner och rensa lite.

Ikväll blir det Gossip Girl och sen vet jag inte, kommer nog hänga här eller något, film tror jag, är ledig imorron så jag behöver inte gå upp tidigt! Så skönt.
Saknar dig Nicklas <3

Inga kommentarer: