tisdag 17 november 2009

Vuxenpoäng för mig

Helloj!

Nu är jag hemma igen, vart på stan med min mamma på förmiddagen. Vi käkade lunch på Krabban med fralla och latte , gick runt på stan och fick en termos och ett par strumpor av mamma. Termosen har jag velat haft jätte länge, för kaffe i skolan är dyrt och då kan man göra hemma och ta med sig:D praktiskt och ekonomiskt. Sen gick vi mest runt och kollade efter lite saker, mamma köpte en tröja och sen gick vi till banken och jag har fixat "vuxen Visa" eller vad man ska kalla det, ett Visakort som man har när man studerar! Wonderful. Så lite vuxenpoäng för mig!
Mamma berättade om bordet som jag kanske skulle få med 6 stolar men min moster hade sagt att det var lite för sunkigt och att det var i furu, så nej. Fortsätta leta bara:)

Jag hade tänkt plugga lite nu, innan alla människor kommer till oss igen, Sofie fyller år och en rättelse från ett tidigare inlägg, syster blir inte 17, hon blir 16! Bra, nu vet ni det. Men skriver kanske mer sen ikväll. Puss på foten.

strumpor, rea och termosen 79kr på Åhléns.

Inga kommentarer: