torsdag 5 november 2009

Varmt eller kallt?

Okej..nu har jag sett 3 avsnitt av Simpson och nu är de Family Guy på TV, det är rikigt kul men jag är fortfarnde ensam hemma. Usch vad jag klagar över detta..som Sofie sa "det är bara en natt" men endå. Jag tycker verkligen inte om att vara helt ensam..de är tråkigt och aa..jag tycker om ha någon jag kan prata med, katterna är bara trötta! Men snart får man iaf gå och lägga sig, typ om 2 timmar :) haha...men ska upp vid halv 9 (som kan vara tidigt;)) för att duscha, städa lite och aa..åka in till Norrtan sen. Och sen åka in och möta Nicklas:D yay! Saknar honom jätte mkt.

Jag har ont i halsen just nu och försöker bota det med te, men funderar på att dricka lite juice ist för har hört att kall dryck eller något kallt man äter hjälper mer än något varmt. Så kanske ska göra det ist? Får se, vill ha juicen till frukosten imorron^^,

Inga kommentarer: