tisdag 10 november 2009

Snart Snart

Hej hej bloggen.

Skrev just ett inlägg men de försvann:S aja..nu är jag iaf hemma hos pappa igen efter min dag i skolan som dock bara är i 2 timmar men de är skola iaf.
Åkt en jävla massa buss(börjar lessna) och somnade på bussen hem så jag råkade tappa mobilen i golvet, ha ha. Som tur är min mobil rätt stöttålig så den höll, och jag vaknade av det.
Just nu sitter jag och äter macka, eftersom mina piroger inte existrerar längre i detta hus,dom är borta när jag skulle ha en..antar att de hände i lördags ;).

Ska in till Norrtan igen om en timme typ, ska på KU men bussen går inte så de passar så jag måste åka in tidigare men då hinner jag plugga lite med.
Jag saknar Nicklas jätte mkt, fick ett jätte sött sms idag av honom och vill bara krama om honom! Gah vad jag längtar tills jag flyttar. Snart älskling:D

Nu orkar jag inte skriva mer, men kanske skriver mer ikväll. Puss på foten.


Inga kommentarer: