tisdag 3 november 2009

Skyddad

Hello alla.

Nu är jag hemma! och första gången jag skriver idag, lite konstigt att de är så sent, men har inte haft tid med att skriva idag. Jag och Mickis åkte in vid 10 igår och sen mötte jag upp Iza på busstationen för vi skulle gå ner till vårdcentralen och ta vaccinet men de hade drop-in tid mellan 15-17 så vi fick snällt vänta! Vi drog runt på stan, fikade och kollade runt. Iza klippte sig snabbt och sen mötte vi upp Theo och sen gick vi till sjukhuset.
Iza var super nervös och ville backa flera gånger men sa att hon måste, och vi tog det! Inge problem, gjorde inte ont när de stack in sprutan men nu gör de lite ont i armen, men de ska de visst göra. Så får se hur jag mår imorron sen.

Sitter inne på MSN nu och snackar lite med folk, men funderar på att jag ska se till att komma i säng! Har en föreläsning imorron kl 10 till 12 och sen har jag ett seminarium från 14-16! Fyra hela timmar med lektion! Sjukt mkt för mig säger jag bara.
Nej nu ska jag nörda mig på FarmVille! Hhaa, skriver imorron. Puss på foten.

Inga kommentarer: