onsdag 4 november 2009

Ska stämma honom!

Godkväll alla.

Ja, nu fungerar min mobil och jag är lycklig! Flera i skolan hade problem med deras mobiler så skärpning Tele2! Det är ungdommar som använder det mest så vi blir som handikappade nästan, haha. Lät säkert jätte dumt, men man vet aldrig när man får ett viktigt samtal.
Nej, nu är jag iaf hemma..och jag tror jag aldrig vart så rädd av att åka buss! Helt sjukt, jag satte mig på bussen hem och då satt de en man framför ratten som INTE ska vara där. Han bromsade försent, precis bakom en bil, körde för fort och sedan körde han om en annan bil på en liten landsväg och körde på fel sida av vägen! Va fan?! Jag tänkte att jag skulle dö, för aa..han satt och gestukelerade framför ratten och aa..nej, jag ska prata med någon om det. En sån person ska INTE ha ansvar för andra människor. Nu fick jag ut det iaf, ha ha.

Jag har haft biverkningar idag av vaccinet, lite feber har jag nog haft, sen har jag vart trött och så..men de är vanligt så de försvinner väl imorron. Är ledig så jag ska sooova! Har sovit så dåligt i veckan så jag ska verkligen sova ut och ta de lungt. Ska plugga lite och så..har 4 hela dagar nästa vecka i skolan, haha. Då två timmars dag men endå! Sen kommer Nicklas på fredag så jag ska städa här hemma:)
Nej..jag ska göra något annat^^ Puss på foten.

Inga kommentarer: