lördag 21 november 2009

Rosa godisburk

Solen skiner! Helt otroligt, det har seriöst regnat i flera veckor känns det som och idag fick vi en superfon dag, solen sken och blå himel! Nu är solen på väg ner men då blir himlen så där fin, röd och rosa typ. Jag har iaf vart ute idag, va på stan med mamma, Jack och Jossa och jag trivdes i solen iaf! Vi gick runt i en massa inredningsaffärer och så, mamma och Jack har gjort om deras sovrum och letade efter lite saker att ställa i fönster och liknande, och jag blev så sugen på att handla! Så mkt fint det finns...hittade soffan som jag är sugen på som finns på Jysk men min bror har en likadan, ha ha. Var också på Willys och handlade och där kunde man plocka godis i en burk! Så fin, jag tog en rosa! Nu har vi åkt hem och jag sitter här och fillurar, ska plugga lite innan maten sen för ikväll ska jag åka in till Norrtan igen och träffa lite flickor som jag inte träffat på ett tag, eller vi har inte träffats allihoppa på ett tag, ska bli mysigt!

Saknar min Nicklas med^^ <3>


Min rosa godisburk<3

Happyface

Inga kommentarer: