lördag 14 november 2009

Mat i magen

Usch vad jag inte tycker om det här vädret! De regnar, är kallt och aa..riktig höst är det. Jag och Isabell stod och väntade på bussen ute vid mig och jag var duktig att ha reflex, ett måste när man bor ute i skogen som jag. Vi åkte iaf in till Norrtan, jag mötte upp lillasyster och mamma och jack och vi handlade och åkte ut till mamma...och nu är jag här. Jossa står och göra middag, lövbiff med pommes och bea, de ät sjukt gott, och enkelt att göra. Så ska äta vilken minut som helst.
Sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, ska ut ikväll med lite vänner, ska ha hejdå utgång för Mickis som åker till Kambodja på fredag! Ska bli lite trevligt men sover hemma idag iaf, brukar bli att jag sover hos Mickis men idag åker jag med mamma och Jack hem.


Nu är de middag: D

Inga kommentarer: