måndag 16 november 2009

Ljusvandring

Nu är jag så där rastlös, jag har tråkigt och jag vet inte vad jag vill göra. Lite surt när man sitter så här ute i skogen, om man bodde i en stad skulle man kunna ta cyklen och cykla en vända så man blir av med all energi. Men eftersom jag inte gör det får jag komma på något annat, jag funderar på om jag ska sätta mig och läsa...har ju några kapitel som måste bli klara, men inte det roligaste direkt. Jag saknar min pojk med...men den 27:e åker jag till honom igen, efter min tenta, ska bli så skönt. Få krama och pussa på honom, sen ska vi gå runt i stan med för dom har visst någon ljustema, så dom har en sträcka som är belyst med vinterljus, lite mysigt. Så det blir någon kväll vi ska göra det, mys mys och sen får jag åka till Ikea med:D hihi.

te och kaka :)

Inga kommentarer: