måndag 16 november 2009

Imorron får jag träffa pappa och Mona igen!

Godmorgon bloggen.

Klockan är snart 10 och jag har väl precis vaknat, vid halv ungefär. Men jag bestämde att ställa klockan på halv 10 för annars skulle sova längre och jag har saker att göra idag! Det blir städning och undanplockning för hela slanten. Sofie är i skolan men kommer hem på eftermiddagen så hon får hjälpa till lite senare men innan dess ska jag damsuga och städa badrummet.
Men först ska det bli frukost så man orkar lite under dagen:) Lite irreterande är de att grannarna håller på att fixa deras tak så de bankas och håller på, och jag blir så nervös för de låter som de är på gården och bankar på mitt hus! Får sätta på hög musik och bara slappna av, hihi.

Imorron kommer pappa och Mona hem, ska bli lite kul att träffa dom igen, för jag har saknat dom! Sofie fyller 17 också, så gratta henne! Nej nu är de frulle och sen ska jag börja med bdarummet. Skriver sen. Puss på foten.

Inga kommentarer: